· Mapa del web · · Other languages ·
Trobar, 1998 (oli sobre tela) Josep Guinovart © Josep Guinovart VEGAP Barcelona, 2004
ACTUALITAT
Acte de presentació de l’obra Enciclopèdia de Menorca, editada per l’Obra Cultural de Menorca, amb motiu del trentè aniversari de l’inici de la seva publicació, a càrrec de l’Institut d’Estudis Catalans, el Consell Insular de Menorca i l’Obra Cultural Balear; dia 18 de febrer, a la Biblioteca de Catalunya. [+]
Presentació a la premsa del primer volum de l’Obra completa de Valentí Almirall, (Barcelona, 1841-1904), dia 5 de febrer a l'IEC.
El programa de la Fira Internacional d'Idiomes i Cultures Expolangues 2010, que té com a convidada d'honor la llengua catalana, comença a París el dia 3 de febrer.
El congrés FLaReNet Forum 2010: «Language Resources of the future - the future of Language Resources» té lloc a la seu de l'IEC l'11 i el 12 de febrer.
L'Institut d'Estudis Catalans participa en el VI Encuentro de Historiadores de la Prensa y Periodismo en Iberoamérica.
El periodista Joaquim Maria Puyal, nou membre numerari de la Secció Filològica de l’Institut d’Estudis Catalans.
+ actualitat
Accés al DIEC2 Publicacions IEC Premis IEC 2010
Meridià Conferències Magistrals de l’IEC curs 2008-2009 Cicle premis Nobel 2008
600 anys de la mort de Martí l Protecció de sòls Diccionari de Textos Catalans Antics
Unió Acadèmica Internacional Francesc Eiximenis, cicle de conferències Any Jaume Vicens Vives
Visites guiades a la Seu de l Cessió d’espais de l’IEC Exposicions a l’IEC
     Declaracions institucionals      Treballar a l'IEC       Enllaços