divendres
18 novembre 17.30 h |
Sala Pi i Sunyer 17.30 hConferència impartida per la Laia Pérez Sorribes, biòloga ambiental i tècnica de comunicació de la Iniciativa Catalana per a l’Earth BioGenome Project.
Ens trobem davant la sisena extinció massiva d’espècies deguda al canvi global. Abordar la pèrdua de biodiversitat és un problema complex que requereix solucions integradores, i un component important de la gestió de la conservació és la genòmica. En aquesta xerrada coneixerem les diferents utilitats dels genomes: la delimitació més precisa d’espècies, la filogeografia, els estudis poblacionals, el rescat genètic i, fins i tot, la resurrecció d’espècies extintes.
A més a més, es donarà a conèixer la feina que es duu a terme des de la Iniciativa Catalana per a l’Earth BioGenome Project.
Inscripcions: catbiogenoma@correu.iec.cat Organitza: |
|