Torna a l'agenda

Conferència «Planificació del territori, solucions hidràuliques, gestió d’ecosistemes»

Organització:

Delegació de l’IEC a València, en col·laboració amb l’Espai Ciència de l’Octubre CCC, Acció Cultural del País Valencià (ACPV) i la Unitat de Cultura Científica i Innovació (UCC+i) de la Universitat de València

dijous 22 maig 2025
18 h

Octubre Centre de Cultura Contemporània de València

El dijous 22 de maig, tindrà lloc el primer debat de les jornades Reflexions i accions després de la catàstrofe, centrades en l’anàlisi de les riuades que van afectar el País Valencià fa mig any.

Amb el títol «Planificació del territori, solucions hidràuliques, gestió d’ecosistemes», aquest primer debat comptarà amb les intervencions de Ferran Dalmau Rovira (Medi XXI GSA), Policarp Garay (Il·lustre Col·legi Oficial de Geòlegs, ICOG), Josep Lluís Miralles (Universitat Politècnica de València) i Rosa M. Poch (membre de la Secció de Ciències i Tecnologia de l’IEC i catedràtica a la Universitat de Lleida). La moderació anirà a càrrec de la periodista Reis Juan. L’acte s’emetrà en directe a través de la web de la Universitat de València.

Les jornades (del 20 de maig al 16 de juny de 2025) són organitzades per la Delegació de l’Institut d’Estudis Catalans a València, en col·laboració amb l’Espai Ciència de l’Octubre CCC, Acció Cultural del País Valencià (ACPV) i la Unitat de Cultura Científica i Innovació (UCC+i) de la Universitat de València, amb el suport de la revista Mètode, el Servei de Llengües i Política Lingüística (SLPL) de la UV, la Delegació del CSIC i la Llibreria Fan Set.

Les diverses intervencions seran la base de l’informe transversal 2025 de l’IEC, dedicat a la DANA i als seus impactes i conseqüències.