NotÃcies i actualitat
El diari Ara Balears recull les conclusions de la primera trobada del cicle «Qüestions IEC: interroguem, entenem, conversem», a Palma, sobre els impactes socials i ambientals del turisme de masses.
La primera sessió del cicle «Qüestions IEC: interroguem, entenem, conversem», titulada De les vacances pagades a la turismofòbia, va tenir lloc el proppassat 14 de maig, a l’espai Sa Riera (Palma) i es va centrar en el debat sobre el model turístic actual i les seves tensions. Hi van participar la doctora Joana Maria Seguí, catedràtica del Departament de Geografia de la Universitat de les Illes Balears (UIB), membre de la Secció de Filosofia i Ciències Socials de l’IEC i membre de la Societat Catalana de Geografia, especialitzada en transports, i el doctor Macià Blàzquez, catedràtic del Departament de Geografia de la UIB i també membre de la Societat Catalana de Geografia, especialitzat en turisme. La sessió va estar moderada per Jaume Perelló, director de l’Ara Balears.
La crònica de la jornada, publicada pel diari Ara Balears, es pot llegir aquí.


.png)