IEC

Javascript DHTML Tree Menu Powered by dhtml-menu-builder.com

 

per a incentivar la recerca en biomedicina

uai
Cartell de premis i de borses d'estudis 2019 - Premis Sant Jordi

Eleccions 2017

Qüestions d'estat

Premis - Guardonats 2015

 

L'Acte de lliurament dels premis i borses d'estudi va tenir lloc el 22 d'abril de 2015 i es va fer públic el «LXXXV Cartell de premis i de borses d'estudi» per al 2016

Guardonats del LXXXIV cartell de premis i borses d’estudi de l'IEC, premis Sant Jordi 2015 [pdf]

Lloc: Sala Prat de la Riba de l'IEC a les 18:00 h (C. Carme, 47 Barcelona)

L’Institut d’Estudis Catalans ha lliurat, el 22 d’abril, els Premis Sant Jordi 2015, que integren el LXXXIV Cartell de premis i de borses d’estudi de l’IEC. En total, s’han lliurat vint-i-nou premis i dinou borses d’estudi, per un import de cent cinquanta mil euros. Des que es van instaurar, l’any 1914, els Premis han reconegut més de mil cinc-centes persones. L’obertura de l’acte ha estat a càrrec de Joandomènec Ros, president de l’IEC, i han parlat en representació del premiats: Cornel-Peter Rodenbusch, guanyador d’una borsa d’estudi Generalitat de Catalunya, i Lola Badia, que ho ha fet en nom d’Anthony Bonner. La cloenda va ser a càrrec de Josep A. Planell, president de la Xarxa Vives d’Universitats i rector de la Universitat Oberta de Catalunya. Durant la cerimònia s’ha presentat, també, el LXXXV Cartell de premis i borses d’estudis de l’IEC.

Àlbum de fotografies de l'acte

 

Fons Ester Camp Fons Joana Just de Fàbrega
Fundació Armengol i Mir

 

 

 

Institut d'Estudis Catalans. Carrer del Carme 47. 08001 Barcelona.
Telèfon +34 932 701 620. Fax +34 932 701 180. informacio@iec.cat - Informació legal


Amb el suport de

Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya

i la col·laboració de

Ministerio de Educación, Cultura y Deporte        Ministerio de Educación, Cultura y Deporte

Inici

Institució

Recerca

 

Llengua

 

Publicacions

Arxiu

Serveis

Serveis lingüístics

Transparència